Otwierając sklep internetowy zazwyczaj kierujemy się tym aby jak najszybciej to zrobić i zacząć sprzedawać, tak aby zredukować koszty do minimum, a nawet do zera. Podejście takie niestety odbija się dość mocno w przypadku sklepów internetowych i nie chodzi tutaj o grafikę, silnik sklepu, ale o asortyment. Większość opisów szukamy na opakowaniu, internecie lub stronach producenta przez co na naszej stronie powstaje duplikat treści co w konsekwencji jest bardzo nieprzychylne pod kątem pozycjonowania. Jakie to ma skutki? Musimy więcej wydać na pozycjonowanie i reklamę ponieważ nasza strona jest daleko w wynikach wyszukiwania lub bardzo szybko tam spadnie, wystarczy do tego jedna wizyta tzw. Google Bota i z listowanie treści na naszym sklepie.

Rozwiązaniem powyższego jest tworzenie własny opisów do produktów, kategorii w sklepie internetowych lub zlecenie tego na zewnątrz. Sytuacja tutaj w większości przypadków wygląda następująco. Im dłuższy tekst tym więcej pracy, co wiąże się z większym kosztem, który się szybciej zwróci. Jeżeli mamy podstawowe produkty wystarczy opis na 1000-1500 znaków. Jeżeli opis będzie dłuższy tym lepiej, ważne aby był zgodny z nazwą produkt i zawierał słowa kluczowe.

Jeżeli chcecie poznać ofertę na zatowarowanie sklepu internetowego zapraszam do kontaktu. W ramach wyceny przygotuje wstępny opis produktu który będzie można sprawdzić nie tylko pod kątem SEO, ale także treści przyjaznej użytkownikowi.

POLUB NAS

SZYBKI KONTAKT

 tel2   +48 790 83 23 14

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.     Skontaktuj się z nami

Skontaktuj się używając Skype

 

Scroll to top